Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JimmyJaszczurka | użytkownik

imię i nazwiskoJimmy adres zarejestrowany27.01.2007 @18:52:21 ostatnio na stronie29.03.2012 @22:46:18



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwjimmyjaszczurka.deviantart.com
digarty39 komentarze1957 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~parlay    11.05.2011 @21:58:43
Już dawno nie widziałam tak pięknych zdjęć.
Gratulacje!
_______
Wszystko na świecie ma charakter subiektywny i względny.
~Maid    25.01.2011 @16:32:37
ej, miał być buziol
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~Maid    25.01.2011 @16:32:20
to sobie siedź!
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~majtyniak    24.01.2011 @17:24:11
strasznie podoba mi sie twoja galeria !
uwielbiam takie... baśniowe zdjęcia
są śliczne
_______
~DemonMathiel    09.01.2011 @23:41:44
Dzięki!
_______
Life is good, skateboarding is better...
~menaszka    30.09.2010 @19:12:47
ciekawie się u Ciebie zapowiada
_______
'Czasem co piękne może snem się okazać"
~Maid    30.09.2010 @12:55:26
A wiesz, jak zobaczyłam pierwszy raz ten pałac, myślałam, że mi się miejsca pomyliły i trafiłam do jakiegoś Disneylandu ale tylko z daleka tak wygląda...
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~Fidi89    07.08.2010 @21:11:45
dokladnie
~all17    11.06.2010 @15:14:24
nmzc : )
~all17    11.06.2010 @15:14:10
jak tylko juz bedziecie miec ta stronke, to link do mnie : DDD
bede waszym fanem! :D:D:D
~all17    11.06.2010 @14:19:25
wow, masz świetny głos, piosenka zaje8ista! : OO
życzę powodzenia w przyszłości
~all17    07.06.2010 @19:10:45
uuu ;/ niech wraca do zdrowia :>
arkadiusz17.92@o2.pl

~dredzik65    07.06.2010 @07:39:35
bokeh to słońce pezbijające się pomiędzy drzewami w lesie
~all17    06.06.2010 @23:56:58
dzięki!
( można gdzieś posłuchać waszych piosenek? : P )
~julka1994    05.06.2010 @16:20:52
dziękuję
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~kouza    02.06.2010 @23:51:00
owszem, sprzedaję
_______
chcesz kupić ? -----> http://www.fimocraft.blox.pl
~fikusjanina    26.05.2010 @13:09:48
dzięki
_______
Pozdrawiam serdecznie
~ownreality    28.04.2010 @17:08:25
genialne i śliczne prace
bardzo podobają mi się te z kropelkami <3
_______
' najbardziej absurdalne i szaleńcze aspiracje doprowadzają niekiedy do nadzwyczajnych sukcesów '.
~shira81    28.04.2010 @15:43:36
Bardzo fajne fotki są u Ciebie , pozdrawiam
~rockowamisia    03.04.2010 @20:20:01
Wiosna idzie, z nią święta, ktoś o Tobie pamięta, życzy |a|ck kolorowych i kurczaków odjazdowych, pyszne ciasta jedz na zdrowie i miej wciąż zielono w głowle
Pogody, słońca, radości, w niedzielę dużo gości, w poniedziałek dużo wody - to dla zdrowia i urody. Dużo jajek kolorowych, świąt wesołych oraz zdrowych
życzy rockowa
_______
Oczekuję konstruktywnych komentarzy
~Fidi89    03.04.2010 @16:17:36
Rowniez dziekuje :D
~Fidi89    02.04.2010 @23:44:59
prace robia wrazenie. Brawo!
~mayoofka    21.02.2010 @12:49:08
wpadlam na chwilke to sciskam i pozdrawiam kiedy zapodasz cus nowego heh :D
_______
.: alle gotter sind falsche :.
~yustinaart    19.02.2010 @20:09:51
dzieki za komentarze
~yustinaart    15.02.2010 @17:57:57
hey dawno cie nie bylo
dzieki za ocenke pozdrawiam
1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt